2020. július 29., szerda

36. fejezet






Hatalmasat sóhajtottam és biggyesztettem az orromra a napszemüvegemet. Mosolyogva pislogtam Alvarora aki fülig érő szájjal beszélget a spanyol tv egyik munkatársával. Tudom boldog a barátom. Megcsinálta. Már most lassan kijelenthető, hogy meggyógyult a sérüléséből. Mozgását már nem igazán befolyásolja a csonttörése, de kitudja a motoron, hogy fog szerepelni.
-Bati… Sajtótájékoztató!-szólaltam meg, hogy emlékeztessem rá nem is ér rá  annyira mint gondolná.
Persze ő most nagyon is boldog, hogy itt lehet így egyáltalán nem baj a jelenlétem, hiszen kordába tartom a pályán kívüli dolgait.
-Nem felejtettem el!-szaporázta a lépteit felém.
- Hiszi a fene.-legyintettem. Általában hajlamos arra, hogy elfelejtsen dolgokat. Olyan dolgokat amik csak nehezítik az életét és valljuk be egy sajtótájékoztató pontosan ilyen.
- Itt is vagyok.-nyomott egy puszit az arcomra.
- Ne hízelegj Bati. –forgattam a szemeimet és hagytam, hogy a vállamra rakja a kezét.
- Mi az Naty? Annyira komoly vagy most.-szólalt meg pár perc hallgatás után. Tudom nagyon jól, hogy úgy ismer mint a tenyerét.
- Beszélek Martinez úrral.
- Tessék?-torpant meg hirtelen és azt hittem abban a szent pillanatban orra fogok esni. Felsőmet igazgatva néztem a barátomra aki úgy tűnik lecölöpölt egy helyben.
- Most miért nézel így rám Alvaro?
- Miért nem szóltál erről?-kérdezett vissza sértődötten.
- Hát… Most szólok.-vontam meg a vállam.- Alvaro hetek óta győzködsz te is… Megkaptam a végső megerősítést tőletek…
- Tőlünk?
- Te… Ramos.
- Akkor elvállalod.-állapította meg.
- Igen. Alvaro félek… Félek, hogy le fogok szerepelni… Nem attól félek, hogy bukok vagy hasonló. Inkább azt, hogy be fogok égni. Nem érzem magam felkészültnek. Fogalmam sincs, hogy mit fogok csinálni.
- Naty te most pánikolsz?-lepődött meg Alvaro.
- Igen… Nem.-vágtam  rá nem túl megfontoltan. A barátom arcán átfutott egy aprócska mosoly és tett egy lépést felém majd óvatosan megölelt…
…Szombat este van és éppen beléptem a kihalt hospitalityba. Késő van már és a csapatok nagy része már visszatért a szállódákba, hogy kipihenjék magukat a holnapi napra. Két napja kértem időpontot a találkozóra és a kezdeti bátorságom egy pillanat alatt elszállt. Lélegzett visszafojtva kopogtam az ajtón és hamar meghallottam Jorge Martinez hangját.
-Szabad.
-Jó estét Uram.-léptem be az ajtón.
- Kedves Natalien.-mosolygott rám és fura mód megnyugtató érzés fogott el tőle. Persze. Ért az emberekhez. Tudja mi folyik, milyen érzések vannak jelen egy versenyzőben.- Már vártalak.
- Bocsánat, hogy ilyen sokat kellett rám várnia. Sajnálom.
- Foglalj helyet.-mutatott az üres székre. Biccentettem csak és megtettem amire kért. Izzadt tenyereimet jobb híján a farmer nadrágomba töröltem és kínosan billegtem egy kicsit előre hátra. Az idősebb honfitársam pedig azzal a megnyugtató mosollyal az arcán várta, hogy végre valahára megszólaljak.
- Nos…-szólaltam meg rekedtes hangon.- Elvállalom az ajánlatát Uram, ha még lehetséges. Tudom túl sokat vártam… Csak…
- Csak át kellett gondolnod. Ezen egyáltalán nem lepődök meg.-csóválta meg a fejét és leült velem szembe ő is.
- El akarom vállalni. Csak igazából nem voltam biztos magamban. Hiszen szégyent se akarok hozni a csapatára.
- Ha nem bíznék benned Natalien akkor nem ajánlottam volna fel a szerződést.
- Tudom… Csak.-sóhajtottam fel.- Évek óta nem motoroztam. Versenypályán legalább is.
- A rutin és a tehetség nem múlik el.
- Csak berozsdásodhatok és veszélyes lehetek másra és önmagamra.
- Láttalak Natalien a pályán Alvaroval és nem úgy tűnik, hogy ba vagy rozsdásodva.-vonta meg a vállát.
- Most azokra a szórakozásokra… Bohóckodásokra gondol amit Batival szoktunk véghez vinni néha napján?-lepődtem meg.
- Láttam videókat… és a saját szememmel is láttam azt… Hogy is mondtad?
- Bohóckodás.-emlékeztettem a szavaimra.
-Versenyképes vagy. Ezért is ragaszkodok hozzá, hogy te légy a versenyzőm. Natalien annó is láttam lehetőséget benned és most is…
…Gondolataimba mélyedve sétáltam a szállóda folyosóján és az járt a fejemben amit az elmúlt egy órában hallottam és tettem. Elfogadtam az ajánlatot és heteken belül megkapom a teljes szerződésemet. Szerepelni fogok a világbajnokságon és egy hosszútávú versenyen Katarban az ősszel. Jól akarom csinálni. Minden bizonytalanságom ellenére jól akarom csinálni.  Megtorpantam a szobám ajtajában.
-Hogy kerülsz ide Sergio?-lepődtem meg, hiszen a sevillai focista ücsörgött a földön az ajtónak dőlve.
- Meglepetés.-húzta a száját egy fél oldalas mosolyra miközben elfogadta a gesztust hiszen kinyújtottam felé a kezemet.
- Szólhattál volna, hogy idejössz. Akkor siettem volna.-nyomtam egy puszit a szájára.
- Nem rég érkeztem. Csak a recepcióstól ennyit tudtam kicsikarni. Hogy melyik a szobád.-forgatta a szemeit és kinyitottam közben az ajtót.
- Persze… Valaki nem omlott a lábaid elé mert te vagy a nagy Sergio Ramos? Pedig tudom, hogy minden nő ledobja neked a bugyiját.
- Amúgy tudod, hogy pasi a recepciós ugye?-nevetett fel és ledobta a dzsekijét.-Amúgy a pályán voltál?
- Martinez úrral beszéltem.-adtam megnyíltan a választ miközben elővettem két ásványvizet.
- Ezt most komolyan mondod?
- Igen… El fogadtam az ajánlatot.
- Naty ez rohadt jó.-lelkesült fel és azzal a lendülettel meg is csókolt.
- Héé lehet be fogok égni.-forgattam a szemeimet.
- Dehogy fogsz.-nevetett fel és lehuppant az ágyra. Csak fejemet csóválva ültem le mellé és húztam fel a lábaimat, hogy át tudjam karolni. Pár pillanatig néma csendben bámultuk egymást.
- Fura.-szólaltam meg csendesen.
- Nem értem miért mondod ezt.-cirógatta meg a karomat.
- Te és Alvaro minden áron támogattok. Nem hülyéztetek le, mert eszembe jutott el fogadni az ajánlatot.
- Mind a ketten Alvaroval… Nos Naty mi azt csinálhatjuk amit szeretünk. Mi nem tudjuk milyen az amikor félbe szakad a karrierünk. Nekünk volt lehetőségünk folytatni. Neked nem… Most pedig lehetőséget kapsz. Élned kell vele.-néma csendbe hallgattam végig a szavait majd nemes egyszerűséggel megcsókoltam és a nyakába fúrtam az arcomat. Eszembe jutottak Nagore szavai… Pillanatok alatt lelkiismeret furdalásom lett… Felemésztő ez az érzés…

1 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam!Csak most kezdek aggódni, remélem Nati végre boldogabb lesz. Két pasit tudnék hozzá elképzelni, leginkább Sergionak szurkolók. De Bati se rossz.

    VálaszTörlés