2019. szeptember 1., vasárnap

13.fejezet




Egyszerűen nem találom a helyem… Forr bennem a düh és az elkeseredettség fura egyvelege. Érzem magamon a szánakozó pillantásokat és tudom, hogy arra várnak mikor borulok ki… De ezt az örömöt senkinek se fogom megadni… Nem…
Fáradtan léptem be a bátyám lakásának ajtaján és örültem, hogy jelenleg nincs itthon. Az utazó táskám hangosan csattant a földön és lerúgtam magamról a cipőmet. A nappaliba sétáltam be és leroskadtam a kanapéra. Hatalmas sóhaj szakadt ki a mellkasomból és tehetetlenül döntöttem hátra a fejem.
-Hülye picsa vagyok.-bukott ki belőlem.
- Miért gondolom, hogy köze van ennek ahhoz a cikkhez?-szólalt meg meglepetésemre Sergio az ajtóban. Összerezzentem a hangjától és kellemetlenül érintett, hogy már itthon van.
- Neked is szia Sergio.
Ledobta a dzsekijét a fotelbe és helyet foglalt pontosan előttem.
-Minden rendben Húgi?-kérdezett rá csendesen.
- Miért ne lenne?-kontráztam vissza és idegességemben pattantam fel a kanapéról.- Minden a legnagyobb rendben van.
- Beszéljünk róla!
- És mi van ha én nem akarok?-kontráztam vissza és bezárkóztam a szobámba…
…Napok teltek el és próbáltam összeszedni magam. De bevallom egyáltalán nem ment. Sebastiannal megbeszéltük, hogy kicsit korábban elutazunk és fokozatosan szokunk hozzá az időeltolódáshoz. Éppen csomagoltam amikor megszólalt a mobilom és meglepődve vettem tudomásul, hogy Alvaro neve szerepel a kijelzőn.
-Szia Alvaro.-szólaltam meg csendesen.
- Natalien… Beszélhetnénk?-komoly hangon szólalt meg és tudtam, ismerem már annyira, hogy rájöjjek akar valamit.
- Persze. Mi a baj? Történt valami Alvaro?
- Sajnálok mindent Naty…
- Nem értelek.-ráztam meg a fejem és leültem az ágyra a bőröndöm mellé.
- Az újságcikk…
- Igen… Olvastam…
- Azt is tudod ki a nő?
- Van egy gondolatom Alvaro.-sóhajtottam fel és megmasszíroztam az orrnyergemet.
- Igaz Natalien… Rosie az.-hadarta el és nemes egyszerűséggel felnyögtem. Torkom elszorult és nehezemre esett kipréselnem egy sóhajt magamból.
- Te tudtad Alvaro?-bukott ki belőlem az első kérdés.
- Akár mit mondok utálni fogsz Naty.
- Tudni akarom az igazat! Tudni akarom végre a kicseszett igazságot!
- Tudtam Naty… Tudom… De nem tudtam mit tegyek.-vallotta be.- Hiszen azt akartam, hogy neked jobb legyen.
- Egyáltalán nem jobb.-ráztam meg a fejem.
- Kérlek ne haragudj ránk Naty… Mi csak jót akartunk…
- Ránk? Akartunk?-csodálkoztam el.- Mit jelent ez Alvaro? Ki tudott róla még?
- Kérlek…-motyogta.
- Kik tudnak erről?
- Bátyád… Ramos…-sorolta a neveket és nemes egyszerűséggel kinyomtam a telefont…
…Taxit hívtam a házhoz és reméltem addig a bátyám nem jön haza amíg le nem lépek. Kezd minden világossá válni. Rosie volt az a nő akiért Iker elhagyott… Aki miatt telefonon keresztül szakított velem. Viszont a nő mind végig ugyan úgy viselkedett velem. Barátként… Dehogy a bátyám és elméletileg Ramos is tudott mindenről kiakaszt. A bőröndömet húztam össze amikor hallottam, hogy kinyílt a bejárati ajtó és nagy beszélgetés ütötte meg a fülemet.
-Szerintem itthon van a húgom.-ismertem fel a bátyám hangját.
-Napok óta nem veszi fel a telefont ha hívom.-panaszkodott a sevillai focista. Remek. Pontosan velük nem akartam találkozni. Ahogy kiegyenesedtem mind a ketten ott álltak az ajtóban és őszinte meglepettséget tudtam leolvasni az arcukról.
- Hova indulsz húgi?
- Miért? Érdekel bármi, ami velem kapcsolatos?
Ledöbbent a két férfi előttem. Bele bújtam a dzsekimbe és a kiegyenesített hajamat megigazgattam.
-Miről beszélsz?
- Tudom, hogy tisztában voltatok mindennel.
- Tessék?-lepődött meg Ramos.
- Tudom, hogy mind a ketten tudtátok… Rosie volt Iker szeretője! Ezt ti ketten tudtátok és hazudtatok nekem.
Bátyámmal farkas szemet néztem és hatalmasat nyelt. Tisztában van vele, hogy most már nem hazudhat nekem.
-Kérdezném, hogy kitől tudod… De nagyon jól tudom, hogy Bautista árulkodott.
- Nem kell semmit Alvarora fogni. Ő legalább elmondta.-csattantam fel.
- Nem tudod az igazságot.
- Elég amit tudok.-ráztam meg a fejem és kaptam fel a táskámat.- Bele zúgtál Rosieba és reménykedtél más nem egy alkalomra megkapod… Így mindenért a kedvébe jártál… De tudod mit nem is érdekel… Nem érdekel semmi.
Fakadtam ki és csapott papot ott hagytam őket a nappaliban. Ramos a nevemet kiabálva ért utol a járdán.
-Megmagyarázom!
- Mit akarsz megmagyarázni?-fakadtam ki.- Tudom nagyon jól, hogy ami az öltözőben történik ott is marad. Mindenről tudtál? Mindenről tudtál igazam van?
- Naty…-kezdett volna bele, de elhallgatott.
- Tudtad igazam van…?
- Naty én az elejétől tudtam…-bukott ki belőle a kijelentés. Homlokomat ráncolva figyeltem rá.- Akkor még nem ismertelek teljesen. Azt hittem jót teszek…
- Tessék?
- Személy szerint én tanácsoltam Ikernek, hogy fektesse meg Rosiet.-hallgattam végig a mondatát és azzal a lendülettel felképeltem. Meg se tudnám mondani, hogy miért tettem… Csak megtettem.
- Fordulj fel!
- Nem érted Natalien!-rázta meg a fejét és a kezem után kapott.- Megmagyarázom.
- Nem kell! Nem is érdekel.
- Azt hittem, hogy ha Iker megteszi…
- Mondtam, hogy nem érdekel!-csattantam rá.- Hagyj békén!
- Naty…-motyogta de csak felemeltem a kezemet amivel elértem, hogy csendbe maradjon.
- Nem érdekel Ramos… De gondolkozz el! Nem vagy jobb… Nem vagy jobb Casillasnál.-ráztam meg a fejemet csalódottan és szálltam be a taxiba.

1 megjegyzés:

  1. Ezt már vártam egy ideje! Azért remélem azt a kétszínű lúvnyát is megtépi még!Nagyon várom a köv.részt. Köszi!🤗

    VálaszTörlés