2019. július 14., vasárnap

9. fejezet




Lassan telnek a napok és be kell vallanom nem tesz igazán jót a lelkemnek, hogy még mindig nem találtam egy normális lakást. Nem akarok sokáig a szülein nyakán maradni, de még is rohadt nehéz olyan helyet találni ami tetszik is. Egy kávézó teraszán ücsörgök még akkor is, hogy kicsikét hideg van. De így legalább biztos, hogy a barátom észre fog venni. Hiszen Sebastian meglepetés gyanánt bejelentette, hogy eljön hozzám Madridba kicsikét lazítani. Kávémat kavargattam amikor egyszer csak átkarolta valaki a nyakamat és puszit nyomott az arcomra.
-Szia Sebi.-mosolyogtam rá.
- Szia. Hogy vagy Naty?-ült le velem szembe mosolyogva.
- Jól. Nagyon örülök, hogy itt vagy.
- Úgy gondolom kicsikét ki kellett szabadulnom otthonról.
- Nem baj. Kérsz valamit?-intettem a felszolgálónak és végül egy forró csokit kértünk Sebinek. Beszélgetni kezdtünk. Elmesélt mindent, hogy az elmúlt időszakban mi történt a gyárban… Otthon… és mennyire nyomasztóvá vált számára Hanna jelenléte.
- Ugye tudod, hogy sokáig nem húzhatod?
- Tudom Naty… De azt is tudhatod, hogy nem egyszerű.
- Tudom Sebi.-sóhajtottam fel és bele kortyoltam a kávémba.
- Ma este Rosie és Tommi a városba jön.-szólalt meg hirtelen.
- Ugye nem akarsz megint rástartolni Rosiera?
- Esélyem sincs. Nem tudom ki a pasija, de boldog. Nagyon is.
- Ne tedd tönkre a kapcsolatát.
- Nem akarom.-rázta meg a fejét…

***

Imádom amikor Tommit-t is rátudom venni az őrültségekre. Spontán találka Natyval és Sebastiannal… és ez a buli… Erre a bulira van jelenleg is szükségem. Kicsikét kiszakadni a hétköznapokból, hiszen be kell vallanom mostanában minden túlságosan nyomasztó. Talán ez a legenyhébb kifejezés. Próbálunk normális életet élni Ikerrel, de mindig mindenhol kerülnünk kell a nyilvánosságot, a feltűnést hiszen nem akarom viszont látni magamat a címlapokon.
-Jól vagy Rosie?-szólalt meg Sebastian ahogy letette a korsóját az asztalra.
- Persze. Csak elgondolkoztam, hogy a többiek hol vannak.
- Szerintem Tommi azt a szőke csajt fűzi a pultnál akiért a nyálát csurgatta az előbb.
- Naty?-pillantottam körbe, hiszen a lányt sehol se láttam.
- Szerintem Ramost várja kint.
- Tessék?-csodálkoztam el hirtelen. Erről nem volt szó, hogy a spanyol focista idejön. Pont az aki jelen helyzetben Iker legnagyobb ellensége… Vele együtt az enyém is.
- Naty olyat mondott, hogy Ramos idejön.-vonta meg a vállát lazán Sebastian.- Legalább egész jól el vannak.
Csak hümmögtem és szinte abban a pillanatban pillantottam meg a párost. Tudom nagyon jól, hogy viselkednem kell… és viselkedni is fogok, hiszen a mai napig nem tudja Naty az igazságot.
Be kell vallanom, hogy nem lett tökéletes a hangulatom ahogy a sevillai focista csatlakozott a társaságunkhoz. De tökéletesen sikerült mind kettőnknek felvenni a póker arcot.
-Miért játszod meg így magad?-bukott ki belőlem az első kérdés ahogy kettesben maradtunk Ramosszal. A focista homlokát ráncolva pillantott rám.
- Parancsolsz Rosie?
- Miért játszod meg magad? Pontosan tudod mi a helyzet… Hiszen részese voltál te is. Erőteljesen részese.
- Nem játszom meg magam.-vonta meg a vállát.
- Dehogynem.-csattantam fel hirtelen.
- Mi az? Csak nem feszült vagy egy kicsit Rosie?
- Ohh… Te most direkt szórakozol velem Ramos?-nem felelt csak nemes egyszerűséggel vállat vont. – Mit vársz tőlem? Nem tudom kijavítani a hibáimat.
- Talán nem is akarod.
- Boldog vagyok Ikerrel.
- Miért nekem bizonygatod ezt?
- Miért hiszed azt, hogy jobb lesz bármi is?
- Nem hiszem. Csak reménykedek.-felelte lazán.
- Azt hiszed az őszinteség után is melletted marad? Alig ha… Te is tudtál mindent. Pontosan úgy mint Bautista.
- Egyikünk se különb a másiknál Rosie…
…Hirtelen ötlettől és talán a vodka bátorító hatására döntöttem arra, hogy ebben a szent pillanatban elmondok mindent Nataliennek. Mindent… Elejétől a végéig. Hogyan kezdődött a nyáron… Hogyan folytam bele az életébe és mennyire utáltam magam abban a pillanatban amikor a baleset után megtudtam mindent. Lehúztam az italom maradékát és kecmeregtem le a bár székről, amikor az unokatesóm került szembe velem.
-Hova indulsz Rosie?-kapta el a karomat.
- Beszélni akarok Naty-val.
- Szerintem nem kell. Nem vagy olyan állapotban.
- De én beszélni akarok vele.-fakadtam ki cseppet hisztérikusan.
- Szerintem nem a legjobb ötlet, hogy piásan mondj el mindent rólad és Ikerről.-sóhajtott fel gondterhelten. A szemem egy pillanatra kikerekedett és a számat is nyitva felejtettem. Azt hittem eddig gondosan eltitkoltam az életemet a saját családom elől.- Gyere! Menjünk ki a levegőre!
Szó nélkül követtem az unokatestvéremet. Tudtam, hogy általában ő a logikusabb és mindenki helyett ő gondolkozik. Azonban nem hittem, hogy ennyire átlát azon a bizonyos szitán. Megcsapott a hideg levegő és tudtam ebben a pillanatban erre van szükségem. Kicsit szédelegve indultam meg Tommi után és csak akkor szólaltam meg amikor biztosan hallótávolságon került mindenki az utcán.
-Mióta tudod?-bukott ki belőlem az első kérdés.
- Biztosra?-kérdezett vissza, miközben helyett foglalt az utcai pad háttámláján.
- Igen.
- Biztosra a kórház óta.
- Azóta…?
- Arra vártam mikor jössz rá, hogy itt vagyok neked… Az vagyok akinek elmondhatsz bármit mint régen.
- Tommi én azt hiszem…-kezdtem el beszélni és szinte abban a pillanatban a könnyeim is megindultak.- Bele szerettem Ikerbe.
- És ez miért baj?-jelent meg egy fél oldalas mosoly az arcán.
- Mert úgy érzem bántom Naty-t… Aki mellettem volt amikor…
- Tudom… Amikor abortuszod volt… Mert te és Sebastian… Azt is tudom Rosie… Mindent tudok…

***

-Fene…-morogva fordultam hasra és temettem az arcomat a párnába. Hallottam Sergio kacagását, de erőteljesen szorítottam a szemeimet nem mint ha attól elmúlna ez az iszonyatos fejfájásom.
- Mi az? Minek iszik az aki nem bírja?
- De nagy szád van.-dünnyögtem és az ő kis párnáját is a fejem alá húztam. Félve pillantottam rá és megpillanthattam ahogy mosolyogva szemlél engem.- Szia!
- Szia!-puszit nyomott a homlokomra.
- Nagyon gáz voltam az este?
- Szerintem a német barátod rosszabb volt.-vigyorgott és visszadőlt a párnájára.
- Sebastian hol van?-jutott eszembe hirtelen, hogy nem is ketten voltunk csak a buliba.
- A nappaliban… A kanapén alszik. Szerintem addig amíg riadót nem csapunk.
- Mennyire voltunk gázok az este?
- Fogalmazzunk úgy, hogy egyikőtök se volt szomjas.-jelentette ki miközben a mellkasára húzódtam és a hajamat kezdte el piszkálni.- Nem is tudom, hogy ti elismert sportolók hogyan tudtok ennyit inni.
- Azt hiszem ezt én is felhánytorgathatnám… Tavaly nyár.-forgattam a szemeimet.
- Nem tudom mire gondolsz.-tette az ártatlant de be kell vallanom csak pár másodpercig sikerült komolynak maradnunk hiszen mind a ketten kacagásba törtünk ki…

2 megjegyzés:

  1. Bevallom nagyon tetszik a Sergio&Nati páros :) Olyan kis aranyosak <3 Iker meg Rosie elmehet a fenébe.... :D
    Várom a folytatást! :)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Nem fogom se megszeretni, se megsajnálni ribi rosiet. Remélem Nati beveri az orrát...Ramosnak meg el kéne mondania, mert lapátra kerül. Szegény Nati, mindenki átveri.Mielőbb folytit!

    VálaszTörlés