2015. június 14., vasárnap

9. fejezet



Fél úton jártam a háló és nappali közt amikor rájöttem kicsikét alul öltözött vagyok így Alvaro egyik pulóverébe bele bújtam és kiléptem a nappaliba. Teljesen őszintén mondhatom, hogy meglepődtem amikor megpillantottam a vendégünket.
- Sebastian te hogy kerülsz ide?
- Szerinted? Hozzád jöttem és nem Alvarohoz.
- Reméltem is.-morogta a motoros barátom, de szerencsére ezt Sebastian nem értette.
- Viselkedj Bati.-szóltam rá szintén spanyolul. Nem akartam, hogy Sebastian bármit is tőlünk tudjon meg. Majd Rosie elmondja neki. Ahogy azt kell és tisztáznak minden dolgot.
- Oké én nem szóltam semmit.-pattant fel a kanapéról.- Megkérdezem Ikert kér-e valamit reggelire.-hagyott minket kettesben a német pilótával. Hatalmasat sóhajtottam és közelebb léptem Sebihez.
- Nem kedvel igazán.-állapította meg.
- Bocs… Csak reggel van még neki és ilyenkor nyűgös.-nyögtem fel. Leültem a kanapéra.- Hogy kerülsz ide? Ilyen korán?
- Csak látni akartam hol laksz…-mosolyodott el és kaptam egy puszit.
- Nem hatalmas lakás de itt lakunk.-vontam meg a vállam.- Amúgy Sebastian nem vagyok egyedül.
- Hogy-hogy?-csodálkozott el a német, de tökéletes végszóra jelent meg Iker a nappali ajtajában amerről én érkeztem és ott állt egy pólóba és rövid nadrágba.
- Sebastian beszeretném mutatni neked a barátomat. Sebastian bemutatom Iker Casillast. Iker ő Sebastian Vettel.
Csaptam be a bemutatást gyorsan és szótlanul figyeltem a következő pillanatokat. A kapus párom mosolyogva tette meg az első lépést és nyújtott kezet. Azt hiszem pár pillanatra magukra hagyhatom hiszen már lelkesen kezdtek beszélgetni valami pasis témáról. A konyhába mentem ahol Alvaro szótlanul bámult ki az ablakon. Hozzá léptem és nyakon csaptam először.
- Miért csinálod ezt?- tettem csípőre a kezemet ahogy felém fordult.
- Nem értem mire gondolsz.-rázta meg a fejét és ártatlanul pislogott rám.
- Nagyon jól tudod, hogy mire gondolok.-fogtam csendesebbre a hangomat.- Sebastiannal ahogy viselkedsz. Rosie miatt csinálod ezt. Pedig nem is ismered.
- De bántott egy ártatlan fiatal lányt.
- Bántotta, de nem nekünk kell ezt elmondanunk Sebastiannak, hogy Rosie terhes.-suttogtam nagyon halkan.- Viselkedned kell Alvaro. Világos?-nem válaszolt először így megfogtam az állát és magam felé fordítottam, hogy rám nézzen.- Világos Alvaro?
- Igen… Nyugi már.-dohogta…
…A pálya kiérve összefogtam a szőke hajamat és megigazítottam magamon a sötét kék RedBullos ingemet. A táskámat kivettem a hátsó ülésről és előhalásztam a belépő kártyámat. Izgulok? Igen… Piszkosul. Sebi mosolyogva lépett hozzám.
- Jól vagy?-kérdezett rá.
- Persze. Csak hullámzik a gyomrom.
- Csak dolgozni fogsz. Mint régen… vagy mint Alvaronál.
- Ugye tudod, hogy egyszerre fogom csinálni?-sóhajtottam fel.
- Nem lesz az sok neked?
- Nem tudom.-ráztam meg a fejem.- Majd kiderül. Egyszerűen nem tudom. Az idő adja meg a választ erre a kérdést. Iker a fél nyarat Dél-Afrikába fogja tölteni és utána szerencsére utána nekünk is nyári szünetünk lesz. A húzós időszak az ősz lesz.
- Addig sok idő eltelik még.-mosolygott rám bátorítólag.
- Tudom…
…Eddig egészen könnyű napom van, bár sejtem, hogy szándékosan nem dobtak bele a mély vízbe. Az interjúkra Sebastiant nem én kísértem el, de addig is szerencsére át tudom nézni a következő napok programjait. Unottan kavargattam közben a kávémat és egyszer csak megállt az asztalom mellett valaki.
- Leülhetek?-szólalt meg Rosie csendesen.
- Persze.-biccentettem mosolyogva. Tudom ebben a pillanatban nagyon nehéz bármit is mondani neki. Így talán a legbutább dolog jutott az eszembe.- Hogy vagy?
- Köszi. A körülményekhez képest azt hiszem jól. De jövő hétre időpontot kaptam arra…
- Biztosan ezt akarod Rosie?-kérdeztem rá csendesen miközben a bögrém száján köröztem az ujjaimmal.
- Igen.-bólintott lassan a lány.- Csak még Sebastiannal kellene beszélnem. El kell mondanom neki, de a döntésen nem változtat. Őszinte akarok lenni Sebivel… Csak nagyon nehéz.
- Támogatlak.-feleltem komolyan mire kinyújtotta a kezét és megszorította az enyémet.
- Köszönöm Natalien.-mosolyogott rám őszintén.- Csak tudod sokkal nehezebb elmondani mint megtenni.
- Ma este… Ha gondolod aludhatnál nálunk. Tudod itt élek a városban még és nem kellett szálódába költöznöm. Csak még két pasit kell elviselned de mind a ketten ártalmatlanok.-vontam meg a vállam lazán mire ő csak elmosolyodott…
… Késő estig voltunk a pályán és mindent átbeszéltünk Sebastiannal amit csak kellett a holnapi nappal kapcsolatban. Bár közben Rosie küldött egy sms-t, hogy vár rám a parkolóban.
- Holnap is érted menjek?-kérdezett rá a német barátom miközben már a táskámba pakolásztam.
- Holnap azt hiszem inkább motorral jövök.-mosolyogtam rá és láttam azért, hogy egy pillanatra lefagyott.- Sebi ez nagy város. Könnyebb motorral közlekedni. Kérdezd meg Alvarot.
- Csak meglepődtem. Nyugi.-puszilt meg és elindultunk a parkoló felé. Akkor is beszélgettünk és talán szerencsére nem vette észre a távolban ácsorgó finn lányt…
…Sikeresen elnavigáltam a finn lányt Barcelona utcáin és megérkeztünk a társasház elé ahol Alvaroval lakunk. Nem a legócskább hely, de nem is luxustól fényűző épület. Pontosan olyan amire szükségünk van. Rosie szótlanul követett és lifttel mentünk fel az ötödik emeletre.
- Alvaro nagyon rendes srác és Iker is az.-mosolyogtam rá ahogy kinyitottam az ajtót előtte. A két említett személy a kanapén ücsörgött és a videó játékot nyomkodta. Észre se vettek minket azt hiszem.
- Ártalmatlanok… Értem már.-gondokozott el Rosie.- Kockák.
- Nem mindig. Inkább csak lusták.-forgattam a szemeimet amin csak elmosolyodott.- Fiúk. Haza jöttünk.-szóltam be hangosan mire egyszerre elóbégattak egy hellót.- De nem vagyok egyedül.
Úgy tűnik ez volt a tökéletes végszó, hiszen mind a ketten úgy pattantak fel, mint ha egy gombos tűre ültek volna. Elmosolyodtam rajta.
- Rosie beszeretném mutatni neked a páromat Iker Casillast és a gyerekkori barátomat Alvaro Bautistát. Fiúk beszeretném nektek mutatni Rosie Parmakoskit. Sebastian személyi edzőjének a rokona.
A fiúk udvariasan bemutatkoztak, majd először Iker kikapcsolta a gépet és leültek a kanapéra. A konyhába sétáltam és négy poharat tettem a tálcára majd kinyitottam a hűtőt és megnéztem ásványvízen és paradicsomleven kívül van-e itthon valami más, hiszen a két férfi szinte csak ezt issza meg így többségében ezt tartjuk itthon.

- Naty…-szólalt meg mögöttem Alvaro és ezzel halálra is rémített, hiszen nem hallottam mikor jött ki.
- Hányszor mondtam, hogy ne sompojogj!-korholtam le.
- Bocs… Idehoztad ezt a lányt?
- Mint látod.-bólintottam szemeimet forgatva.
- De miért?
- Nem akartam, hogy egyedül legyen. Holnap el akarja mondani Sebastiannak, de a döntését nem változtatja meg.
- Akkor itt marad éjszakára?-ráncolta a homlokát.
- Igen.-bólintottam.- És tedd a hülyét kérlek.
- Teszem.-nyögött fel. Adtam az arcára egy óvatos puszit ami miatt a rúzsom nyoma ott maradt az arcán. Elmosolyodtam és ledörzsöltem az arcáról a piros foltot.
- Naty utálom amikor ezt csinálod.-dünnyögte.

- Viseld el.-nevettem fel és a tálcára pakolt üvegekkel és poharakkal a nappaliba sétáltam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése