2018. augusztus 5., vasárnap

76. fejezet

Valami oknál fogva Alvaro ma reggel nem rohant el azonnal edzeni. Csendesen el volt itthon. Csendesen el voltunk egymás mellett… Talán túlságosan csendesen, hiszen már kínos volt ez a szótlanság. De most az egyszer meg fogadtam nem én leszek aki először megszólal. Mankómat óvatosan letámasztottam  a konyhapult mellett és a hűtőbe kotoztam valami étel után. Szinte éreztem magamon Alvaro tekintetét. Tudtam, hogy jelen pillanatban is szugerál.
-Köszönöm, hogy elhoztad Ikertől a cuccaimat.-szólaltam meg végül, hiszen jobbnak láttam hogy ha én magam kezdek bele a beszélgetésbe és tudtam valamivel el kell kezdenem. Túl kell esnünk ezen a beszélgetésen, hiszen nem véletlenül figyel már lassan órák óta a honfitársam.
- Mondtam már, hogy semmiség… De elhiheted nem volt valami boldog, hogy engem küldtél. Szerinte nem ezt érdemelte. Azonban nem pattogott szerencsére.-vonta meg a vállát miközben a kenyeret kezdtem el vajazni. Csak rápillantottam és szinte biztos voltam benne, hogy ezaz egész nem volt ennyire csendes beszélgetés köztük, hiszen ha a bátyám is leverte már a kapust akkor hasonlót Alvaro is képes elkövetni… Vagy legalább is szájalni egy sort.
- Nem voltam felkészülve rá, hogy találkozzak vele.-vallottam be.- Gyenge vagyok pedig tudom hibáztam én is. Legnagyobbat én hibáztam.
- De te csak megcsókoltad Kovalainent.-vágta rá dacosan. Alvaro jelenleg mindenről tud. Nem akartam elmondani neki a történteket, de annyira faggatott, hogy egyszerűen csak kibukott belőlem minden. Elmeséltem mi történt a hetek alatt amíg távol voltam Madridtól. Személy szerint magamat elítélem emiatt, de ő másért nem a barátságunk miatt nem teszi. Pedig tudom megérdemelném.
- Oka van annak, hogy másnál keresett…-próbáltam helyesen kifejezni a gondolataimat. Alvaro hatalmas szemekkel pislogott rám és tudtam arra várt, hogy mikor borulok ki teljesen.
- Igen?-kérdezett rá csendesen.
- Semmi. Nem lényeges. Amúgy tudom, hogy oka van… Elhanyagoltam.
- Örökre nem tarthatod magadban ezeket a dolgot.-rázta meg a fejét.
- És ha jobban érzem magam attól, hogy nem beszélek róla?
- Abba csak bele roppansz. Ismerlek Naty. Emlékezz mi volt az autóbaleset után… Nem beszéltél róla… Bele roppantál és megjelentél szakadó esőben az ajtóm előtt.
- Majd feldolgozom ahogy tudom.-csattantam fel hirtelen és ugyan olyan hangosan csattant a kés a fapulton. Mind kettőnk torkán akadt a szó, hiszen egyikünk se számított rá, hogy ilyenféle kiborulásra. Tudom, hogy nem így kellene reagálnom, de nem mindig tudom kordában tartani az érzéseimet.
- Gyere el Valenciába.
- Tessék?-szaladt fel a szemöldököm hirtelen. Eddig szóba se jött Valencia. A magánéletemről beszéltünk ami romokban áll és nem a MotoGp-ről.
- Gyere el Valenciába. Nem akarom, hogy egyedül itthon maradj.-emelkedett fel lassan a kanapéról és sétált közelebb hozzám. Homlokomat ráncoltam csak hiszen teljesen nem fogtam fel mit is mondott nekem. Azt hittem távol akar tartani attól a környezettől addig amíg meggyógyulok.
- De…
- Mi de Naty? Mindenki szeret a csapatból. Nem akarom, hogy egyedül maradj egész hétvégére meg ott lesz még a teszt is.
- A gyógytorna…
- Hétvégén úgy se kell menned gyógytornára.-cirógatta meg az arcomat. Elővette a legbájosabb mosolyát amivel tudja bármit elérhet… Akár melyik nőnél eléri a célját köztük nálam is. –Szezonzáró… Valencia… Jó buli tudod.
- Jó… jó… abba hagyhatod a nyalást.-emeltem fel a kezemet védekezően.
- Tessék?-csodálkozott el a kijelentésemen hirtelen.
- Elővetted a kiskutya nézésedet amivel le akarod venni az embert a lábáról.-forgattam a szemeimet.
- Ez nem is igaz.-rázta meg a fejét ártatlanul. Kínomban felnevettem. Mint ha nem tudná mire is képes?...
…Igent mondtam Rosie ajánlatára miszerint együtt ebédelhetnénk. Igaz most estem ki a gyógytornáról, és fáradt is vagyok. De kicsit kiszabadulok legalább a házból. Antonio étterméhez mentem taxival és miután kifizettem a fuvart besétáltam az ajtón. Szokás szerint nagy a felhajtás de már meg se lepődök rajta. A pulthoz sétáltam és a mankóimat először letámasztottam majd lehuppantam a székre nehézkesen egy kicsikét.
-Szia Főnök.-mosolyogtam Toniora, aki enyhén szólva is úgy nézett rám mint ha szellemet látna.- Oké tudom, hogy szarul festek… De ennyire?
- Natalien… nem. Csak…-kezdett el tőle nem megszokott módon hebegni habogni.
- Tudom… Tudom.-sóhajtottam fel.
- Alvarotól tudok mindent. Ezért is lepődtem meg.
- Most már jól vagyok…
- Jobban.-javított ki.- Látom a karikákat a szemed alatt.  Nem igazán tűnsz kipihentnek.
- Nem is vagyok az.-vontam meg a vállam miközben elém helyezett egy pohár baracklevet.- Köszönöm Tonio.
- Semmiség te fruska.-forgatta a szemeit.- Kivel találkozol? Gondolom, hogy nem engem jöttél meglátogatni.
-Egyik barátnőmmel fogok találkozni. Ez az egyik legjobb hely a városban. Szeretek idejönni Tonio.
- Nem kell nyaliznod Natalien. Már nem vagyok a főnököd.
- Nem nyalizok.-játszottam a felháborodott nőt.
- Dehogy nem.-legyintett Tonio egy fél mosollyal az arcán.-Amúgy tudod kivel találkoztam?
- Honnan tudnám Tonio?
- A bátyád járt bent nálam pár napja…
- Visszajött Madridba.
- Jó ideje…-bólintott.- Tudom.
- De most miért jött szóba a bátyám?
- Emlékszel a nagy haverjára? Aki veletek lógott állandóan…
- Velem nem lógott az a seggfej.-forgattam a szemeimet. Emlékszek a bátyám nagy haverjára. Mindig egy simlis alak volt… Szinte biztos vagyok benne, hogy részben miatta keveredett Sergio annó bajba, pedig bíztunk abban, hogy a katonaság jó útra tereli, de mint kiderült tévedtünk.
- Ezek szerint tudod kire gondolok.-állapította meg.- Egy éjszakai klubbot nyitott a közelben.
- Remek.-nyögtem fel.  Gyomromba fura kellemetlen érzés költözött ahogy eszembe jutott azaz időszak… De nem tudtam sokáig filózni rajta, hiszen az ajtó feletti csengő újra megszólalt és Antonioval mind a ketten felkaptuk a fejünket a hang hallatán. A vendégem érkezett meg.
- Naty…-mosolygott rám ahogy észre vett a lány. Sötét karikák étlenkedtek a szeme alatt. Biztos vagyok benne, hogy mostanában sokat dolgozik… Tanul és hát a balesetem után is végig mellettem volt. Óvatosan magához ölelt a lány.
-Szia Rosie… Hogy vagy?
-Tökéletesen.-huppant le mellém.- Sajnálom, hogy késtem… Csak sokáig dolgoztam…
-Aludnod is kell a munka mellett.-paskoltam meg a kezét. Antonio egy félre eső asztalhoz terelt minket és megígérte, hogy a legfinomabb kosztját fogjuk megkapni. Tudtam, hogy minden úgy lesz ahogy a főnököm mondja.
Beszélgetni kezdtünk Rosieval. Megkért, hogy meséljek én pedig így is tettem. Meséltem neki a gyógytornáról, hogy az orvos mit mondott nekem. Azt is, hogy Alvarohoz költöztem amíg nem állok talpra. Emellett említettem neki azt is, hogy elhozta Bati a cuccaimat Ikertől.
-Naty tovább kell lépned.-sóhajtott fel.
-Tudom Rosie.-vontam meg a vállam.-Csak nehéz… Nem egy két hónapról van szó…
- De megcsalt… Azt mondtad megcsalt téged.
- Állítása szerint.-motyogtam.
- Tovább kell lépned! Te is ezt mondtad nekem miután padlóra kerültem Sebastian után.-szorította meg a kezemet.
- Tovább is kell lépned.-bólintottam egyetértően. Egy fél oldalas mosoly jelent meg az arcán.
- Neked is.
- Majd kialakul. De most Naty neked kell felállnod a padlóról. Új életet kell kezdened.
- Mint ha ez olyan egyszerű lenne.-forgattam a szemeimet.
- De úgy emlékszem ugyan ezt mondtad nekem hónapokkal ezelőtt.-vigyorodott el.
- Tudom.-sóhajtottam fel. Fülem mögé tűrtem a hajamat és a finn lányra pillantottam. Jelen pillanatban magabiztosnak látom. Jobban, mint eddig bármikor.- Ha igaz, hogy van valakid akkor nagyon jó „munkát” végzet… Mert boldognak tűnsz.
- Azt hiszem az is vagyok.-motyogta és tudtam zavarba jött. Szinte természetes, hogy finn létére nehezen beszél az érzéseiről. De megtanultam. Nem fogom erőltetni minden áron, hogy beszéljen róla.
- Ez a legfontosabb Rosie.
- Ezért is kell neked is tovább lépned Natalien. Boldog lehetsz. Boldognak kell lenned.
- Előbb utóbb biztos az leszek. Egyszer annak kell lennem. Mindig nem érdemlem a rosszat.-fakadtam ki, hiszen ezt gondoltam. Mindig nem verhet a sors engem.

1 megjegyzés: