2017. szeptember 24., vasárnap

63. fejezet






Csendesen ücsörögtem Alvaro székében és nem vettem le a szememet a képernyőről. Bati körről körre magabiztosabban uralja a motort így nem lehet azt mondani, hogy ma nem végzi jól a munkáját. Rövidebb-hosszabb etapok után jött ki a boxba és elmondta tapasztalatait a motorról és a tanácsait a beállításokról. Már csak tíz perc volt hátra amikor a versenyzők az utolsó rohamra indultak, és eközben Alvaro elesett. Nem volt nagy esés, hiszen „csak” végig csúszott az aszfalton. Miután visszajött a garázsban azonnal előtte termedtem.
-Jól vagy?
- Igen.-bólintott Alvaro miközben még a sisak még mindig a fején volt.
- Biztos?-kérdeztem rá újra, miközben a tépőzárat téptem fel a kesztyűjén. Leült a székre miután levette a kesztyűjét és a sisakját is.
- Igen Naty jól vagyok…-bizonygatta miközben végig tapogattam a combját, hogy egyben van-e.
- Nem fáj semmid?
- Csak a hátsóm.
- Na azt inkább nem  nézem meg.-lepődtem meg a válaszán és elnevettem magam…
…A megbeszélésig lassan telt az idő és azon kaptam magam, hogy a gyomrom görcsben áll. A lábam rángatózik az idegességtől és ha tehetném akkor már szerintem a körmömet rágcsálnám… Alvaronak pár interjút és mérnöki megbeszélést kell elintéznie és addig nagy bánatomra egyedül hagyott. Kértem egy kávét a pincér lánytól és besétáltam a pihenő szobába és elő szedtem azokat a mappákat amit Antonio készített elő nekem. Olvasni kezdtem és rájöttem nagy szerencse kell… A szerencsének mellém kell állnia… Hiszen a papíron rengeteg szám… De még több ígéret szerepel, amit be kell vallanom nem biztos, hogy véghez is tudok vinni.
-Zavarhatlak?-nyílt ki az ajtó és hallottam meg Antonio hangját. Azonnal összecsuktam a mappát és a lábaimat török ülésbe húztam.
- Szia. Persze.-mosolyodtam el és a hajamat egyszerűen a fülem mögé tűrtem. Lassan csukta be maga mögött az ajtót és ült le az egyik üres székre.- Minden rendben Tonio?
- Persze. Csak tudni akartam, hogy vagy.
- Egész jól vagyok.-füllentettem nem túl hitelesen. A férfi homlokát ráncolva bámult rám és megcsóválta a fejét.
- A mai napig szarul hazudsz Natalien.
- Ez nem is igaz.
- De… Izgulsz?
- Igen… Meg talán fáradt is vagyok…-vallottam be csendesen.
- Néha kellene egy kis szünet.
- Az nem most lesz Antonio.-csóváltam meg a fejem.
- Muszáj lesz pedig időt szakítanod magadra.
- Tudod milyen világ ez. Pont most jön azaz időszak amikor felpörögnek az események.
- Te pedig tudhatnád Natalien, hogy vannak határaid… Embereknek vannak határai… És te viszont azokat a bizonyos határokat súrolod.
- Ez nem igaz.-csóváltam meg a fejem.
- Figyelj Naty.-sóhajtott fel hangosan.- Mindenkit megviselt az ami történt…
- Ne akarj analizálni Antonio. Sose ment neked ez a dolog és én se akarok beszélni róla.-csattantam fel és elértem, hogy Antonio torkán akadt minden szó. Tudom ezzel elárultam magam, mi szerint nem fogja firtatni a gondjaimat. Hirtelen túlságosan kínosnak tűnt a csend. Feszélyezve éreztük mind a ketten magunkat, de tudom ezt a csend királyt jelenleg én nyerem.
- Te szereted Alvarot.-szólalt meg hirtelen a férfi. Meglepődve pillantottam rá és hirtelen köpni nyelni nem tudtam.
- Tessék?
- Te… Szereted… Alvarot.-tagolta el a mondatott, úgy mint ha valami gyenge elméjű lennék.- Ahogy figyelsz rá és most is ahogy elesett aggódtál miatta…
- Tudod, hogy sokszor testvérem helyett testvérem volt Alvaro.-vontam meg a vállam.
- Sokszor nem csak ezt a szerepet töltötte be.-kotyogta közbe.
- Alvaro volt az első szerelmem… De te ezt nagyon jól tudod.
- Túlságosan.-nyögött fel.
- De azóta ő az akire számíthatok… Bármikor bármilyen dologban. Elhagytam Heikkit egy hatalmas butaság miatt… De Alvaro mellém állt akkor is. Barcelonába költöztünk és lépésről lépésre jobb lett az életünk.
- Tudom, hogy félted Alvarot.
- Mindig is féltettem.-feleltem talán kicsikét felháborodva.
- Nem úgy értem Naty.-rázta meg a fejét Tonio.- A baleset… Meghalt egy fiatal motoros… Te is nagyon jól tudod, hogy ez akár Alvaroval is megtörténhetett volna… De ne gondolj erre. Ne hagyd, hogy a gondolataid eltereljék a figyelmedet.
- Jól vagyok Antonio. Ennél jobban nem is lehetnék.-feleltem határozottan és személy szerint lezártnak tekintettem ezt a beszélgetést. Nem akartam tovább beszélgetni a balesetről, a következményekről és a mi lett volna ha… Egyszerűen azt akartam, hogy hagyjanak békén…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése